صدای خرامه

کارگروه اشتغال شهرستان خرامه با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس برگزار شد

به گزارش صدای خرامه، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با حضور رنجبر فرماندار، موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره، معاون فرماندار، بخشداران و اعضاء کارگروه اشتغال برگزار شد.
در این جلسه ابتدا اعضاء حاضر در جلسه به بیان اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه اشتغال و ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان و همچنین حمایت های صورت گرفته در این راستا پرداختند.
در ادامه رنجبر فرماندار شهرستان خرامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای کارگروه ویژه مجموعه کمیته امداد امام خمینی ره به تشریح وضعیت کلی و موجود شهرستان پرداختند و عنوان کردند: شهرستان خرامه با توجه به خشکسالی های متوالی و از بین رفتن ممر درآمدی مردم و فقر و نیازمندی در حوزه شهرستان به وضوح نمایانگر می باشد.
رئیس کارگروه اشتغال از مساعدت و توجه ویژه دکتر ایمانیه استاندار محترم و مدیرکل محترم کمیته امداد به شهرستان خرامه تشکر و قدردانی نمودند و اظهار داشتند: تأسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) خود بیانگر توجه ویژه و جدی به قشر نیازمند و محروم می باشد که الحمدالله مجموعه کمیته امداد این رسالت را به خوبی انجام داده است که با ارائه تسهیلات بانکی، اعطای جهیزیه به زوج‌های جوان، مسکن دار کردن محرومین و افراد تحت پوشش زمینه خدمات رسانی فراهم نمودند.

فرماندار خدمات ارائه شده کمیته امداد به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه را بسیار ارزشمند توصیف کردند و خواستار توجه بیشتر و ویژه برای حمایت از محرومین و نیازمندان در این زمینه شدند تا این مجموعه با تحت پوشش قرار دادن اقشار آسیب‌پذیر و بی بضاعت و اعطای تسهیلات و کمکهای مالی زمینه را برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی متقاضیان فراهم گردد.

سپس دکتر موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان فارس با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به قشر محروم و نیازمند جامعه عنوان کردند: مجموعه کمیته امداد امام خمینی برای ایجاد فرصت های شغلی و محرومیت زدایی تمام تلاش و تمهیدات لازم بکار خواهد بست و انشاءالله با همدلی و همراهی که در سطح شهرستان خرامه شاهد آن هستیم کمیته امداد امام بتواند رسالت واقعی خود که حمایت از قشر نابرخوردار و کم بضاعت است به نحو احسن انجام دهد.

وی قول مساعد جهت حمایت و مساعدت در راستای تحت پوشش قرار دادن افراد و همچنین ارائه تسهیلات به افراد نیازمند که تحت پوشش نیستند و دادند.