لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار خرامه برگزار شد

۲۶بهمن۱۴۰۱ | ۱۵:۴۰

2785

180

بدون دیدگاه

شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار خرامه برگزار شد

*جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست رنجبر فرماندار شهرستان خرامه برگزار شد*

به گزارش صدای خرامه، جلسه شورای اداری به ریاست رنجبر فرماندار و با حضور اعضاء شورای تأمین، بخشداران ، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد‌.

رنجبر فرماندار شهرستان خرامه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری نهادها و ادارات در مراسم ایام اله دهه فجر انقلاب اسلامی و فرآهم آوری زمینه برگزاری مراسم راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن عنوان کردند: الحمدالله با وفاق و همدلی که در بین مدیران وجود داشت و با برنامه‌ریزی که در بین نهاد ها صورت گرفت شاهد برنامه های مدون در راستای برگزاری مراسمات و برنامه‌ها و جشن های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲بهمن بودیم که نهایت قدردانی از تمامی عوامل و عناصر که همکاری و مشارکت داشتند و داریم.

فرماندار در ادامه ضمن تأکید بر لزوم استفاده بهینه از تمام امکانات و قابلیتها و پتانسیل در راستای توسعه، پیشرفت و ترقی شهرستان ابراز داشتند: با توجه به بارش های مناسب در طول سال و قول مساعد مجموعه کار گروه آب و خاک استان مبنی بر رهاسازی آب برای کشاورزی شاهد رونق اقتصادی و تولیدی و کشاورزی شهرستان خواهیم بود و همچنین با توجه به پیگیری های بعمل آمده توسط دکتر ایمانیه استاندار محترم استان فارس و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد تسریع در روند عملیات انتقال آب به شهرستان و اختصاص اعتبارات مناسب جهت اشتغالزایی می باشیم که انشاءالله شاهد اتفاقات خوب و مناسب در جهت رونق و شکوفایی شهرستان هستیم.

در ادامه عبداله تقی زاده معاون فرماندار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای مدیران تذکرات لازم جهت راه اندازی سامانه الکترونیکی دولت، پاسخگویی نامه ها و مکاتبات و تکمیل فرم ارزشیابی و تکریم ارباب رجوع دادند.

در پایان پس از بحث و تبادل نظر بین حاضرین مدیران محترم دستگاه های اجرایی راهکارهای عملی خود جهت عمران و آبادانی شهرستان دادند

انتهای پیام/

http://sedaykherame.ir?/p=2785