لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › کارگروه آب و کشاورزی شهرستان خرامه تشکیل جلسه داد

۲۸مرداد۱۴۰۱ | ۱۸:۴۷

412

505

بدون دیدگاه

جلسه اعضای کارگروه آب و کشاورزی با هدف پیگیری مطالبات و خواسته های بحق کشاورزان در فرمانداری برگزار شد.

کارگروه آب و کشاورزی شهرستان خرامه تشکیل جلسه داد

جلسه کارگروه آب و کشاورزی به ریاست عبداله تقی زاده معاون فرماندار برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش صدای خرامه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرامه، جلسه کارگروه آب و کشاورزی به ریاست عبداله تقی زاده معاون فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا کشاورز امام جمعه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا خوبیاری دادستان عمومی و انقلاب، بخشداران،جانشین فرماندهی انتظامی، مدیر جهاد کشاورزی وجمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی و جمعی از کشاورزان و معتمدین در سالن شهید موسوی فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه ابتدا مهندس دهقانی مدیر جهاد کشاورزی به ارائه گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی های صورت گرفته در راستای اجرای برنامه و اهداف کشاورزی و رهاسازی آب از سد، الگوی کشت و خسارات بخش کشاورزی از سیل شهرستان پرداختند.

در ادامه کشاورزان و نمایندگان کشاورزان به بیان دیدگاهای خود در راستای حصول نتیجه خوب و مناسب برای کشاورزان در جهت رها سازی آب پرداختند و خواستار پیگیری مطالبات آنان در جهت احقاق حقوق به حق خود شدند.
در ادامه دادستان عمومی و انقلاب ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به خواسته و مطالبات کشاورزان خواستار رسیدگی به امورات آنان شدند و عنوان کردند: مهمترین هدف در کارگروه و بین کشاورزان باید عدالت خواهی و اجرای قانون در راستای احقاق حقوق خود بدانند تا به نتیجه دلخواه برسیم.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا کشاورز امام جمعه با اشاره به اهمیت و توجه به کشاورزی در راستای خدمت رسانی به مردم بویژه کشاورزان حوزه رودخانه کر بیان نمودند: باید تمام تمهیدات لازم برای رها سازی آب اتخاذ گردد تا با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح بتوانیم گامی موثر برای کشاورزان برداریم. لازمه این امر اتحاد و همراهی و دوری از تفرقه می باشد.

عبداله تقی زاده معاون فرماندار و رئیس کارگروه کشاورزی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای صورت گرفته اعضاء محترم کارگروه در راستای حصول نتیجه مناسبت و اجرایی شدن اهداف عالی دولت در حوزه کشاورزی بیان داشتند: باید با یک هم اندیشی و همفکری و برنامه‌ریزی مدون و مدیریت شده زمینه را برای رسیدگی به خواسته و مطالبات به حق کشاورزان برداریم تا بهترین نتیجه ممکن بدست آوریم.
معاون فرماندار در ادامه با توجه به تاکید استاندار محترم و معاونین ایشان مبنی بر نگاه ویژه به شهرستان خرامه و معیشت آنان، خواستار تشکیل کارگروهی مشورتی در بین کشاورزان برای احصاء خواسته و مطالبات آنان در حوزه کشاورزی شدند و بیان نمودند: یک موضوع زمانی بهترین تصمیم و نتیجه را بدنبال خواهد داشت که با مشورت و همفکری باشد و انشاءالله کشاورزان با برنامه‌ریزی که انجام خواهند داد مجموعه مدیریت را برای انتخاب بهترین تصمیم که به نفع کشاورزان در تمام زمینه ها باشد کمک و یاری خواهند نمود.

تقی زاده با اشاره به پیگیری ها و حمایت های لازم از کشاورزان عنوان کردند: انشاءالله تمام سعی و تلاش کارگروه و مسئولین ارشد شهرستان در جهت پیگیری مطالبات و خواسته های بحق کشاورزان از جمله رهاسازی آب و پرداخت خسارات و بیمه محصولات کشاورزی و تسریع انتقال آب با مدیریت استاندار محترم انجام خواهد گرفت و تا کشاورزان کمترین دغدغه در جهت احقاق حقوق خود داشته باشند.
در پایان مصوبات جلسه از جمله زمان رهاسازی، کشت قراردادی، تامین نهاده و بذر، مدیریت واحد در رودخانه، لایروبی، اصلاح سردهانه ها، تشکیل کارگروه آب، پیگیری حق آبه، پیگیری آبرسانی پایدار کشاورزی، انعقاد قرارداد آبیاری و میزان کشت و … اتخاذ و تصمیم گیری گردید.

 

برای احقاق حقوق بحق کشاورزان، کارگروه آب و کشاورزی تمام تمهیدات و کوشش خود را بکار خواهد گرفت
با حمایت های استاندار محترم فارس موضوع معیشت مردم شهرستان و رهاسازی آب از سد پیگیری و اقدام به موقع انجام خواهد شد

انتهای پیام/

http://sedaykherame.ir?/p=412