لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › پیام تبریک مسئولین شهرستان خرامه به مناسبت هفته دولت

۳شهریور۱۴۰۱ | ۱۹:۲۸

605

259

بدون دیدگاه

مسئولین شهرستان خرامه به مناسبت آغاز هفته دولت پیام تبریک صادر کردند.

پیام تبریک مسئولین شهرستان خرامه به مناسبت هفته دولت

پیام تبریک مسئولین شهرستان خرامه به مناسبت هفته دولت

مهندس عبدالعلی رحیمی مظفری با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت و کارمند ، هفته دولت هفته میثاق با صاحبان اصلی و گرانقدر انقلاب را تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

🔸 فرارسیدن هفته دولت را که مزین به نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر و یادآور حماسه‌آفرینی و دلاورمردی خادمان ملت در سازمان‌ها و نهادهای خدمت‌گزار است، گرامی می‌داریم.

🔸 هفته دولت فرصتی است که دولتمردان با تجدید پیمان با شهیدان ، افق‌های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در عرصه های مختلف را فراهم آورده و امید را به جامعه نوید می بخشند. هفته دولت همچنین فرصتی است تا مسئولان و کارگزاران نظام، میثاق خود را با صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم عزیز ایران تازه کنند و با عزمی راسخ، بر تداوم مسیر توسعه و پیشرفت کشور پافشاری کنند

🔸 همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود

🔸 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دولت ، بویژه شهدای والامقام رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت ، هفته دولت مردم را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد ، خصوصا در شهرستان های سروستان ، خرامه و کوار تبریک عرض نموده و امیدوارم مسئولان بخش‌های مختلف اجرایی ، با درک شرایط حساس کشور ، فرصتی را که برای خدمت به مردم در اختیار دارند مغتنم شمرده و با همت و تلاش مضاعف در جهت تعالی و پیشرفت کشور گام‌های جدی بردارند. موفقیت این عزیزان را ازخداوند متعال مسئلت می نمایم

عبدالعلی رحیمی مظفری
۲ شهریور ماه ۱۴۰۱

پیام تبریک معاون فرماندار شهرستان خرامه به مناسبت آغاز هفته دولت و فرارسیدن روز کارمند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرامه، عبداله تقی زاده معاون فرماندار طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان، مدیران و کارمندان خدوم و متعهد تبریک گفتند.

متن پیام چنین می باشد :

بسم الله الرحم الرحیم

هفته دولت یاد آور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که الگوهای جاودانه خدمت صادقانه و جهادی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند.

فرارسیدن هفته دولت که مقارن است با گرامیداشت ایام شهادت شهیدان رجائی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستین از روحیه خدمتگزاری بی منت و خالصانه به مردم است.
بی‌شک هفته دولت، فرصتی است برای مسئولان و مدیران تا با سرمشق قرار دادن ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و روش این شهدای بزرگوار دولت و در شرایطی که نظام جمهوری اسلامی ایران تحت شدیدترین و بی رحمانه ترین تحریم های استکبار جهانی قرار داشته با وحدت و همدلی زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان عرصه کار و سرمایه و حمایت از تولید داخلی و همچنین گسترش روحیه امید و نشاط را در جامعه در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان، مدیران، بویژه کارمندان توانمند در شهرستان خرامه تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری صادقانه، جهادی و شبانه روزی به مردم عزیز و شریف شهرستان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

عبداله تقی زاده معاون فرماندار شهرستان خرامه

 

هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه های روشن، رجایی و باهنر گرامی باد.
سرهنگ رزمخواه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خرامه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت وروز کارمند را تبریک گفت.
هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت ونظام بسته به ماموریت مان که ارتقاء سطح سلامت مردم و اجرای برنامه تحول سلامت و همچنین الگوی چشم انداز بیست ساله کشوراست . گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه سلامت،علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه شما دولت مردان خدوم و زحمتکش شهرستان خرامه تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سرهنگ پاسدار محسن رزمخواه
فرمانده سپاه ناحیه خرامه

 

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خرامه میرزایی سرپرست این جمعیت و معتضدیان رئیس خانه هلال امام علی علیه السلام معزآباد جابری طی پیامی مشترک هفته دولت را تبریک گفتند متن پیام بدین شرح می باشد
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

درخت تناور انقلاب اسلامی ملت ایران در دوران پرتلاطم رشد و شکوفایی خود حوادثی بزرگ را از سر گذرانده است. حوادثی که در سالهای آغازین استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدت و تعدد فراوانی داشت و هر بار شماری از فرزندان نجیب و صدیق ملت قهرمان ایران را هدف قرار می‌داد و دشمنان قسم خورده‌ی ایران به خیال خام خود از این طریق می‌خواستند مقابل خواست مردم بایستند و اهداف پلید اربابانشان را جامه‌ی عمل بپوشند. حادثه‌ی انفجار دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در هشتم شهریور ۱۳۶۰ یکی از تلخ‌ترین حوادث تاریخ انقلاب و نمونه‌ای گویا از توحش بزدلانه‌ی منافقین کوردل است که اگرچه ایران را از خدمات دو فرزند پاک و با اخلاص خود محروم کرد اما خون سرخی شد در رگ ایمان و همبستگی بیش از پیش ملت و دولت.

در آستانه‌ی سالروز شهادت مظلومانه‌ی دولتمردان شهید رجایی و باهنر و در طلیعه‌ی هفته‌ی دولت نام و یاد شهدای دولت و همه‌ی شهدای والامقام راه انقلاب و میهن را گرامی می‌داریم و مراتب تجدید بیعت و ارادتمان را با آرمانهای امام خمینی(ره)، شهدای والامقام و تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله) اعلام میکنیم.
به رسم وظیفه آغاز هفته‌ی دولت را به حضور همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان خرامه و عشایر تبریک عرض نموده، توفیق تبعیت از فرامین رهبر عظیم‌الشان انقلاب و خدمت صادقانه به مردم را برای خود و همه‌ی کارگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

جمعیت هلال احمر شهرستان خرامه
خانه هلال امام علی علیه السلام معزآباد جابری

انتهای پیام/

http://sedaykherame.ir?/p=605