لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › دیدار و تبریک هفته دولت به مجموعه فرمانداری

۷شهریور۱۴۰۱ | ۰۱:۰۲

767

195

بدون دیدگاه

دیدار و تبریک هفته دولت به مجموعه فرمانداری

 

به گزارش صدای خرامه، حجت‌الاسلام والمسلمین کشاورزی امام جمعه و معاون گردان۱۱۷ امام حسین (ع)خرامه، به منظور گرامیداشت هفته دولت و عرض تبریک به دولت مردان با عبداله تقی زاده معاون فرماندار دیدار کردند . در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا کشاورز امام جمعه محترم شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر از زحمات و تلاشهای مجموعه فرمانداری در رأس آن معاون فرماندار قدردانی و تشکر نمودند.

عبداله تقی زاده معاون فرماندار شهرستان خرامه ضمن تقدیر و تشکر از تشریف فرمایی امام جمعه شهرستان عنوان کردند: مجموعه ادارات و کارکنان دولت در شهرستان خرامه خود را خدمتگزار مردم می‌دانند انشاءالله با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در شهرستان بتوانیم خدمتی در خور شأن مردم ارائه نماییم.

 

به گزارش صدای خرامه، سرهنگ کریمی فرمانده انتظامی شهرستان به همراه پرسنل به مناسبت هفته دولت با مهندس عبداله تقی زاده معاون فرماندار دیدار کردند.

عبداله تقی زاده معاون فرماندار شهرستان خرامه در این دیدار ضمن خیر مقدم و تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خاطر نشان کرد: هفته دولت فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با خدمات ارزنده دولت مردم می باشد.

معاون فرماندار نقش و جایگاه نیروی انتظامی را در تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان بسیار حائز اهمیت دانست و ضمن ابراز رضایت از عملکرد نیروهای خدوم انتظامی در شهرستان افزود: خدمات و ماموریت های فراجا، آمیخته با اقتدار، اخلاق مدار، نظم و امنیت و مردم دار است که برای حفظ نظم و امنیت بطور شبانه روز در تلاش هستند و فعالیت‌های آنان قابل ستایش و تحسین می باشد.

در ادامه این دیدار سرهنگ کریمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و اعلام میثاق مجموعه فراجا با نماینده عالی دولت در شهرستان، گزارشی از عملکرد یکساله نیروی انتظامیِ شهرستان ارائه و از حمایتهای مجموعه فرمانداری بویژه معاون فرماندار از مجموعه فراجا تقدیر و تشکر نمودند.

 

 

به گزارش صدای خرامه، صادق میرزایی رئیس اداره جمعیت هلال احمر به همراه پرسنل اداره به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و عرض تبریک این هفته به دولت مردان با عبداله تقی زاده معاون فرماندار خرامه دیدار بعمل آوردند.

 

تجلیل و قدردانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خیرآباد با حضور جناب سرهنگ رزمخواه فرمانده سپاه و تقدیر از خدمات و فعالیت های عبداله تقی زاده معاون فرماندار شهرستان خرامه

به گزارش صدای خرامه، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر خیرآباد به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان و به پاس خدمات، زحمات و تلاش ها صادقانه و پیگیری های مطالبات و حمایت از خواسته های بحق مردم و مسئولان شهرستان در سطح شهرستان و استان با مهندس عبداله تقی زاده معاون فرمانداری دیدار نموده و از ایشان تجلیل و قدردانی نمودند. این دیدار با حضور جناب سرهنگ رزمخواه فرماندهی سپاه ناحیه خرامه و سرهنگ کشاورز بازرسی سپاه شهرستان در شهرداری خیرآباد انجام گردید.

 

دیدار رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با عبداله تقی زاده معاون فرماندار
به گزارش صدای خرامه، آقای حسینی ریاست دادگستری و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا خوبیاری دادستان عمومی و انقلاب به منظور گرامیداشت و تبریک هفته دولت با عبداله تقی زاده معاون فرماندار شهرستان دیدار بعمل آوردند و این هفته را به دولت مردان و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کارکنان خدوم دستگاه ها و مجموعه فرمانداری تبریک عرض نمودند.

انتهای پیام/

http://sedaykherame.ir?/p=767