لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › نشست خبری هفته دفاع مقدس ۱۴۰۱

۳۰شهریور۱۴۰۱ | ۲۳:۰۶

1439

247

بدون دیدگاه

بیش از 40 برنامه در هفته دفاع مقدس 1401 در شهرستان خرامه برگزار می شود

نشست خبری هفته دفاع مقدس ۱۴۰۱

به گزارش صدای خرامه  نشست خبری برنامه های هفته دفاع مقدس در خرامه برگزار شد

 

سرهنگ پاسدار محسن رزمخواه فرمانده سپاه خرامه در نشست خبری هفته دفاع مقدس ضمن  تسلیت ایام دهه آخر صفر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و گرامیداشت  هفته تعلیم و تربیت و شروع مدارس گفت: امسال همزمان چهل و دومین سالروز هفته دفاع مقدس بیش از ۴۰ برنامه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

رزمخواه گفت: مهمترین برنامه این هفته با عنوان نمایش بزرگ از کربلا تا کربلاست که در روز شنبه ۲ مهرماه مصادف با شب رحلت پیامبر اکرم(ص)  ساعت ۱۹:۳٠ و  روز دوشنبه ۴ مهرماه  مصادف با شب شهادت امام رضا(ع) ساعت ۱۹:۳٠ با اجرای بیش از۱۲۰ نفر و با حضور عموم مردم در محل سپاه ناحیه خرامه برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: مراسم صبحگاه مشترک نیرو های نظامی و انتظامی بسیجیان و کارمندان ادارات ، رژه خودرویی، گلباران و غبار روبی قبور مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه و خانواده معظم شهدا ایثارگران و رزمندگان ، محفل انس با قرآن کریم، یادواره شهدا و نهضت روشنگری، بازدید از طرح های اشتغالزایی پرداخت تسهیلات را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه خرامه در پایان ضمن دعوت از عموم مردم به حضور در برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: با همکاری ادارات و نهادهای مختلف  برنامه هایی نظیر واکسیناسیون رایگان دام عشایر، شب شعر، سرود خیابانی، اردوی جهادی و ساخت مسکن محرومین و مسابقات و برنامه های  مختلف نیز برگزار خواهد شد.

هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق اطلاق می‌شود و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد .

انتهای پیام/