لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › فیلم عطر قاصدک با موضوع کرامات حضرت رقیه(س) در خرامه ضبط می شود

۲۸مهر۱۴۰۱ | ۱۲:۴۶

1932

616

بدون دیدگاه

ضبط فیلم سینمایی عطر قاصدک با موضوع واقعی کرامات حضرت رقیه(س) در شهر خرامه و محله سجل‌آباد آغاز شد.

فیلم عطر قاصدک با موضوع کرامات حضرت رقیه(س) در خرامه ضبط می شود

 

به گزارش صدای خرامه ، احمدرضا مسعودی تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی عطر قاصدک گفت : ضبط فیلم سینمایی عطر قاصدک با موضوع واقعی کرامات حضرت رقیه(س) در شهر خرامه و محله سجل‌آباد آغاز شده است.

وی افزود: این فیلم با همکاری شرکت طاها فیلم قرار است در راستای استحکام اعتقادات مذهبی مردم در ایام محرم و صفر سال آینده از شبکه دوم سیما پخش شود.

مسعودی گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از شهرهای مختلف شیراز، تهران و یزد در تهیه این فیلم همکاری دارند که برخی از چهره های سینمایی ایران از جمله رامین راستاد و جواد زیتونی نیز به ایفای نقش می پردازند.

این کارگردان تلویزیونی با اشاره به ارتباط فیلم با شهرستان خرامه بیان داشت: از آنجا که شهرستان خرامه  به نام عفاف و حجاب مزین شده و این فیلم ماهیت مذهبی دارد قرار است به مدت ۱۰ روز در بخش های مختلفی از سطح شهر، مساجد خرامه و سجل‌آباد، بیمارستان خرامه و زمین های کشاورزی و مجموعه های دامداری ضبط شود.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری مسئولین شهرستان خرامه بالاخص مدیران بیمارستان جوادالائمه(ع) تصریح کرد: در این فیلم تلاش شده جهت معرفی این شهرستان، مکان های مذهبی و شهدای شهرستان نیز به تصویر کشیده شوند.

ضبط فیلم سینمایی عطر قاصدک در خرامه آغاز گردید

انتهای پیام/