لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرامه

۱۰اسفند۱۴۰۱ | ۲۰:۲۹

2821

515

بدون دیدگاه

مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرامه

 

به گزارش صدای خرامه، مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرامه با حضور رنجبر فرماندار، دکتر سلطانی معاون هماهنگی امور دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، معاون فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مسئولین  دستگاه های اجرایی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر سلطانی معاون هماهنگی امور دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به نقش و جایگاه تعلیم و تربیت و آموزش در جامعه پرداختند و عنوان کردند: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه خدمات آموزشی مناسب و ارتقاء سطح علمی آموزشی نهایت تلاش و کوشش خود را بکار خواهد بست.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت دکتر غیبی رئیس سابق دانشگاه، خواستار تعامل و همکاری مجموعه با دکتر ثابتان رئیس جدید شدند.

رنجبر فرماندار شهرستان خرامه ضمن خیر مقدم به مدعوین و با اشاره به اهمیت توجه به حوزه علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری عنوان کردند: الحمدالله مجموعه دانشگاه آزاد و پیام نور شهرستان خرامه با فعالیت های موثر علمی آموزشی توانسته اند زمینه ارتقاء سطح علمی آموزشی و پژوهشی شهرستان افزایش دهند که انشاءالله این پیشرفت و ترقی باعث تعالی جامعه و پیشرفت در تمامی حوزه ها گردد.
فرماندار در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و دکتر غیبی رئیس سابق دانشگاه آزاد و آرزوی موفقیت و سربلندی برای وی، دکتر ثابتان بعنوان رئیس جدید معرفی و خواستار تلاش و کوشش بیشتر رئیس جدید در حوزه علمی و آموزشی و ارتقاء جایگاه دانشگاه آزاد واحد خرامه شدند.

در پایان با اهدا لوح سپاس از خدمات و زحمات دکتر غیبی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل و دکتر ثابتان بعنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرامه معرفی شدند

انتهای پیام/

http://sedaykherame.ir?/p=2821